Cocugum 21 aylik. 2 yas sendromunu iliklerimize kadar yasiyorken nasil davranmam konusunda yardiminiza ihtiyacim var. Ornegin bir oyunu getiriyor oynamak istiyor sonra ya bozuyor ya da yapmak istemiyor bırakıp gidiyor. Oyuna devam etmeye mi calismaliyim yoksa kaldiriyim mi direkt? Ornek tabi bu. Yani aglama krizleri, dediginu yaptırmaya çalışmak vs. Ben dedigini yapmiyorum bekliyorum aglamasi gecsin ama kotu mu etkilenir diye düşünüyorum bir yandan umursanmiyormus gibi