minikkurabiyee valla sürekli onunla ilgilenip onunla uğraşıyorum üçüncü aydan itibaren meme reddi var zorla da olsa emziriyorum uyanıkken emmiyorsa uyuyunca mutlaka emziriyorum mesela hemşire bana şey demişti iki aydan sonra gece kndı uyanmıyorsa uyandırıp emzirme dinlemedim ben hala alarm kurup gece iki veya üç defa emziriyorum sanirim gece beslediği için alıyor çok uğraşıyorum okdr yoruldum ki bu süreçte beşinci ayda ek gıdaya başlamayı düşünüyorum yavaş yavaş meme reddi bni çok yıprattı bir saat emzirmek için bekliyorum yatakta