Hanımlar merhaba bu defa farklı bir konuyla karşınızdayım sizden tavsiye istiyorum ağda kullaniyorum ben yaklaşık 6 7yildir fakat yoruldum artık zaten bı hafta sonra yine aynı şekilde geliyo tüyler karar verdim lazer epilesyon cihazı almayı düşünüyorum kullandığınız bildiğiniz iyi bı marka cihaz onerebilirmisiniz (not)kullanipta ise yaranlar yorum yapsın lütfen tavsiyelere açığım