Kızım gelme gibi olumsuzluk kelimelerini geliyor yok , yapıyo yok şeklinde söylüyor böyle olan varmı bana normal geliyor bi yerde bu şekildeyse konuşma terapistine gitmek gerek diye biley okudum kafam da soru işareti oluştu.onun dışında kızım kendini çok rahat ifade edebiliyor kelime haznesi de çok geniş.