Kızlar her kese selam. Bebeğim 2 aylık, sezeryan oldum , bebeğim anne sütü ile besleniyor . Dün ayak tırnağımı evde tedavi ederken , iğne batırıp kirli kanı çıkardık. Kan çıkarken başım dönmeye başladı , sonra oturdum bu sefer kusma gibi haller geldi ve bayıldım. Yanımda olanlar bayıldığım zaman dudaklarımın renginin tamamen solduğunu , sanki ölüyormuş gibi hırıldadığımı söylediler . 3-4 dakika sonra kendime geldim. Böyle bir şey yaşayan varmı ? Çok korkuyorum ne ola bilir diğe