Bende bişey sormak istiyorum benim 3.5 aylık kızım var anne sutu alıyordu bugun rota aşısını olduk saglık ocagında birde tarttırayım dedi 15 günde hiç kilo almamış bende aptamil 1 numara aldım iki memeyi emzirdikten sonra 60ml içti yalnızca su vermem gerekiyormu yada Ne kadar vermeliyim?