Kızlar merhaba🙋🏻♀️ Bu ay korunmayı bırakıp artık bebek düşünüyoruz, folik asit kullandım düzenli. Şimdi size sorum şu ki bu ay ki ovülasyonuma göre hamile kalma şansımın çok yüksek olduğu günleri bekleyip mi değerlendirmeliyim yoksa regl süreci geçtikten sonra korunmayı bırakmalı mıyım? 🌸👶🏻