gizemdd canım bence bir psikologla görüş. Hem senin için hem bebeğin için iyi olur. Yavaş yavaş takıntılarından kurtulursun
2 aylık bebeğin tam göz kontağı kuramaması çok normal bu arada, endişelenme..
Siyah beyaz kartları falan yakından göster bol bol egzersiz yap hareket ettir kartlaeı takip etsin