bsrashn Oğlum 7 ay 24 günlük. 4 4.5 aylıkken sanırım diş mevzum vardı ve mama vermek durumunda kaldım. Aslında o zamanlar stres kaynaklı da olabilir sütünün yetmediğini düşünüyordum. Daha sonra bir kaç kez uyku problemleri yaşadık ve mama verince uyudu, karnı doyuyordu. Bende o zamandan sonra mama + meme devam ettim. Aslında suç bende kabul ediyorum, mama da rahat geldi öyle uykuya geçince ve emzirmeyi seyrekleştirdim bence tamamiyle bu yüzden de olabilir sütümün azalması. Hala emiyor çok şükür, mama ve ek gıda da alıyor. Ama keşke hiç vermeseydim dediğim de oluyor, emzirmeyi kendimce çok seviyorum. Bence başka bir bağ. 🫂🫠🌸