Oğlum şimdi 2 yaşında. Spiralle korunuyırduk 3 4 aydır eşim korunuyo spirali çıkardım kaymıştı diye. Acaba tüplerim yine kapanmış mıdır ? Yine gebelik planlarsam açtırmam gerekir mi ? Sizde böyle durumda olan varmı? 1 yıl sonra gebelik planlıyorum doktora danışmadım henüz bişey