Merhaba arkadaşlar 1 haftadır devam eden bir durum 4 aylık tam şuan gündüzleri beni asla emmiyor memeye gelince çığlık kıyamet biz zaten meme+mama gidiyorduk mama yı da böyle yudum yudum hiç güzel içmiyor huzursuzluk var ne yapacağımı şaşırdım diş olabilir mi acaba ya da atak böyle olup düzelen var mı meme reddini yenen 🤔😫