dilekkkk83847 sezeryan doğumda göbek bağı geç düşebiliyor doktorum öyle söylemişti belki ondandır daha tam kurumamıştır. Temizliğine dikkat edin kuru tutumaya çalışın orayı bi bezle zarar vermeyecek şekilde temizleyin doktora gidene kadar hatta kremi falan da var ama doktorunuza sorun yinede