Norveckizi Hanımlar dudak dolgusu yaptıranınız var mı yakın zamanda. Ne kadar ucret odedınız Tecrubesi yıllara dayananlara soracak olursak ne kadar dayanıyor dolgunuz
lies Norveckizi Genel anlamda sürekli yaptırıyorum.Yaklaşık 3 senedir diyebiliriz.İlk yaptırdığınız da 3 ay sonra normale dönüyor sonra üzerine tekrar yaptırıyorsunuz bu sefer süreç bu şekilde uzuyor şimdi sene de 1-2 kere yaptırıyor olmam yetiyor tabi aslında herkes gerek yok diyor ama alışkanlık olduğu için dolgunluğu da hoşuma gittiği için ben yaptırıyorum.2 cc 4.000 tl gibi bir rakam veriyorum.
elagozlucoldelisi lies merhaba ben burun dolgusu yaptırdım geçen sene . Eriyince tekrar yaptıracağım . Her yapışımızda kalıcılık süresi uzuyormuş doğru mu?
lies Norveckizi hayır juvaderm çok klasik bir marka çabuk eriyor sevmiyorum ismini unuttum ama sert olanı kullanıyoruz daha kalıcı oluyor juvaderme göre.Fiyatlar diğer illere göre daha uygun yapan kişi de bunun gerçekten ehli