Kizlar ben universitenjn ilk senesindeyken evlendim nedenini niyesini sormayin ben de sasiriyorum neden böyle bisi yaptigima🤷♀️😂her neyse universite cok uzakta olunca zaten biraktim hic derslere falan girmedim. Birakali dört yil oluyo suan osym mi acip baktim egitim durumun da universiteyi okuyo olarak gorunuyorum. Sizce ben acik ogretimden devam edebilir miyim bu konuda bilgisi olan var mi yoksa tekrardan yks ye mi girmem gerekir