fatihunal Bunlar hiç birşey ifade etmiyor. Hiç kendinizi strese koymayın. Bende sizin gibi bu değerlerle int her yerden araştırmıştım. Psikolojim bozulmuştu sonra doktora mesaj attım. Gitmeme daha 10 gün vardı. Doktor hemen gel bakalım dedi çok şükür temiz çıktı. Hatta bana da kızdı, bu değerlerle doktor bile yorum yapamaz demişti. Grafik önemli oda sadece doktorlarda ya da bazı hastahanelerin sitesinde veriliyor. Yaş kriteri vs. birçok şey eklenip, sonuç elde ediliyor. Bunlar dediğim gibi hiçbir şey ifade etmiyor. Hastahaneye gidip doktordan rica edin yardımcı olur. Gittiğimde devlet hastahanesi perinatoloji doktoruydu