aslal Bizimki de 12’de olacak ALLAH nasip ederse inşallah bende sizin gibiyim ne yapsam uyuyamadım gece 3,5 da yattım sabah 8:45’te kalktım abdest aldım sürekli dua ediyorum kafamı dağıtmak için bir sürü şey yaptım acayip heyecan ve endişe var RABBİM evlatlarımızın yardımcısı olsun çok başarılı geçsin ve hayırlısıyla sağlıkla çabucak iyileşsinler (Amin) 🤲🌸