Doktora gideceksin doktor ne diyosa da harfiyen yapacaksın buraya sorarsan böyle saçma sapan şeyler yazarlar. Bebek aç olduğu için sarılık oluyodur bol emzirip sütün geldiğinden emin ol bebek yutkunma sesi çıkartıyo mu YouTube a bi bak doğru emzirmeyi yapıp yapamıyosun sağlık ocağında hemşirelere bi sor yani