Kızlar 4 aylık oğlum arabaya bindiğimiz an ağlama krizine giriyor susturamiyorum araba durup indigimiz an susuyor bindigimde tekrar başlıyor inanın bir yere gidemiyorum bu durum 3 aylıktan beri var ilk başlarda bindiğimiz an uyurdu arabada şimdi uyumayı bırakın arabada olduğunuz an çığlık kıyamet bu durumu yaşayıp ve çözüm bulan var mı şimdi kayinimin nişanı olacak ağustosta 4 saatlik yol ne yapacam bilemiyorum