cicekkiz20 Kızlar dün bebegimin rota aşısının 2. Dozu oldu bugün kakasını yaptı 2 kere ve ikisindede kakasinda kan vardı normal mi bu doktora götürmeli miyim sizce neden olmuş olabilir?
Feyzosumunannesi cicekkiz20 Aşıdan kaynaklı böyle bir durum yaşamadık. Doktorunuza sormanızda fayda var.
cicekkiz20 Rengarenk52 ilk dozunu olduğundan beri kakası mukusku zaten hiç geçmedi dün ikinci dozunu olduk bu seferde kan oldu