Feyzosumunannesi Gul38 Doğduğu gün hastanede ilk emzik vermiştik hemen almıştı bizim ki kolay oldu o yüzden 😄
ilaymeva52 Gul38 tutmadı midesi bulandı baya uğraştım ama 😅 bazen iyi ki tutmamış diyorum bide bunun bıraktırması vardı 😅 bazen de keşke tutsaydı diyorum 😅
Gul38 Feyzosumunannesi yaa ne guzel bnde verdim ama tutamiyo tam siya yada sekerli biseye batırıp veriyorum tutuyo ozaman
cokbilmismom Gul38 şekerli bir seye batırıp vermek miiii 18 günlük bebeğe 😳😳 lütfen bu cahilliği yapmayın hiç bir şey okumuyorsunuz bebek bakımı gelişimi ile alakalı. Kocakarı şeylerini çoğunuzda denemeyin
Gul38 me_o531 onun icin kenarda hazrda sütümdenmi bulundurmam gerekiyo yani emzigi verirken çekip icine skmak icin
me_o531 Gul38 yani Bi kaç kere yapsanız alışır aslında emzik tutmaya emziği vermeden önce elinizle bile sağıverseniz azıcık olur
Tecrubesizaile0334 Gul38 doğduktan sonra hasta olmuştu doktor calpol verin biraz demişti bende her ilaç vermeden önce ayırıyordum ne kdr doz vereceksem emziğe batırıp veriyordum öyle alıştı hiç zorlanmadım ☺️
elaunverr denemediğimiz emzik kalmadı ucuzdan pahalısına çeşit çeşit 😂 bazı bebişler tutmayınca tutmuyor maalesef