Mummss öncelikle sizin kararlı olmanız gerekiyor. Bıraktıysanız bir daha vermemeniz gerekiyor. 20 aylıktı emziği bıraktık. Anlattım birlikte gittik çöpe attık evet uyku saatlerinde gece uysunda çok ağladı çok istedi çokda uykusuz kaldık 15 günü buldu normale dönmesi. Sonralarında başkalarında görünce alıp emmek istiyodu bizim değil o bebeğin diyordun bırakıp ağlama vs yaşamadık. Aşırı düşkündü ayrıca. Birşeyleri yapabilmek için önce kararlı ve sabırlı olmayız🥰