Merhabalar 1 haftadır tuvalet eğilimindeyiz çişte çok sıkıntı yok da kaka olayı fena. Yapamıyor çocuk kakam geldi diyor tuvalete gidiyoruz yapamıyor lazımdık klozet resmen yapamıyor ve tuttuğu için de kabız oldu günde 2 kere yapan çocuk haftada 3 kez yapabildi. Bez takalım ona yap sonra çıkarırım dedim bezi de kabul etmedi ne yapayım be tavsiye edersiniz