Kızlar evin içi ne yaparsak yapalım 30 dereceyi buluyor bazen ve bebeğim çok terliyor. Buna mı bağlı bilmiyorum, yeni 8 aylık oldu bu arada. Kalkmayı ve desteksiz oturmayı yeni yeni iyi yapıyor emeklemeye çalışıyor sanırım bunların da heyecanı ve etkisiyle memeyi çok emmeden kalkmaya çalışıyor tutamıyorum artık. Su da içemiyor doğru düzgün yarısını döküyor tükürüyor. Çişli bezler aşırı azaldı tüm gün bir bez dolmaz değiştirmesem hatta dün çok az pembemsi gördüm çişini😔bir daha olmadı ama bu çok moralimi bozuyor. Siz de yaşıyor musunuz böyle bir durum ne yapabilirim?