aspurceg8 yaaa bu 4. ay atağı nasıl bir şey oluyor😅 4 ay 7 günlüğüz henüz bu bi atak galiba demedim (maşallah diyelim) 😅😅 ama bilmiyorum yaptığı şey atak mı gayet bebek harekeleri yapıyor işte🤷🏻♀️ atakta neler yaşıyorsunuz? şimdi yaşamadım yoksa ortalarında mı vuracak korkuyorum şu 4.ay atak postlarını görünce😅