yasmiiina merhabalar, benim kızımda ara ara yapıyor hala. 2 hafta sonra 16 aylık olacak yaşları benzer.
Benim de ara ara korktugum oluyor. Aslında komut alması güzel ama bu ara inatlaşmalar başladı inadına yapmıyor gibi geliyor. Eskiden daha sık baybay yapardı şimdi çok yapmıyor insanlara. Nasıl baybay yapıyoruz diye sordugumda yapıyor ama insanlara yapmamaya başladı utandıgından mı bilmiyorum. Parklarda başka çocukların topunu alıp vermiyor. Top görünce gözü başka bişi görmüyor.
Kelime sayısı özellikle saymadım ama fena seviyede değil.
Sizin bebişin kelimeleri nasıl? Kaç kelimesi vardır saydınız mı hiç?