benim-kalbim-o bosanbacim aynısı benim oğlumun gözünde de var kötü bişey olacağını sanmıyorum 4 yaşında şuan bugüne kadar sıkıntı olmadı
Duru44 bosanbacim Kabızlık varsa kendini fazla sıktıysada oluyor kızımdada oldu doktor dedi kendini fazla sıkmış ondan oldu