Ya benim bebeğim mi sadece ya artık çıldırmak üzereyim ne uyur ne susar sürekli ağlıyor 3 ay 7 günlük ve uyku yok sebepsiz ağlıyor susmamaca artık yoruldum.dışaro bile çıkamaz oldum ya parka gidiyorum hava almaya orda da susmuyor nolur siz nasıl başa çıkıyorsunuz ya. Sabah olunca gece olmasın gece olunca sabah olmasın diye dua ediyorum ya