Kuzummmm Siemens ankastre ocağımın en küçük gözü çalışmıyor çakmak çakıyor ama gaz gelmiyor napmak lazım?
_Goktugunannesi__ Kuzummmm Ocağın gözleri varya oradaki 2 parçayı çıkarıp ortada küçücük delik var oraya iğne batırın düzelir
merrv26 Kuzummmm benimde 2 gözü yanmıyo iğnede doktum süpürgeylede çektirdim yanmıyor hiç baktırmak lazım heralde tamirciye