Pnrbrce_11 Merhaba kızlar. Kızım 6.5 aylık ve şuan puset mi alsam oto koltuğu mu alsam bilemedim yardımcı olur musunuz?
Kuzumveben Pnrbrce_11 ilerde oto koltugu daha iyi olacagi icin bi sefer alin oto koltugu daha mantikli ve kullanisli olur sizin icin
svgcn Pnrbrce_11 bebeğiniz 6,5 aylık olduğu için bence oto koltuğu alın. Çünkü puset sizin için kullanışsız olurü
[silindi] Pnrbrce_11 Pusete sığmaz artık bi süre sonra boşa masraf yapmış olursunuz oto koltuğu alın.
Pnrbrce_11 Pusetler 15 aya kadar kullanılabiliyormuş o yüzden şuan puset alayım dedim iki yaşına yakında oto koltuğu alayım dedim ama bazı tanıdıklar sizin dediklerinizi dedi emin olamadım araştırmak istedim biraz
[silindi] Pnrbrce_11 7 aylık olacak oğlum 1 aydır falan sığmıyor valla 15 aylık neredeymiş öyle puset ☺️ Oto koltuğu bakıyoruz indirim denk getirirsek alcaz.
Nur- Pnrbrce_11 ya oturuyodur ya oturmak üzeredir sanırım. Oturmayı keşfettikten sonra pusette yatacağını hiiiçç sanmıyorum 😄 o yüzden oto koltuğu 👍
Pnrbrce_11 Kızlar siz benim aklımdakini caydırdınız🙈 otokoltuğunda otururken acaba beli filan acır mı öyle oturmaktan diye düşünüyorum şuan bilemedim yani 🤔
[silindi] Pnrbrce_11 0-36kg laların bel desteği ve hafif yatma özelliği var biz 5,5 aylıkken 5 saat yol yaptık gayet rahat etmişti. Kraft spin fix plus kullanıyoruz.
ayazasaf Pnrbrce_11 canım oto koltuklarımın farklı pozisyonlu olanşrı var hafif yapabilenleri ile kullanışlı olur ? Acımaz ki o şekilde
Minahanzade Pnrbrce_11 yatırmalı oto koltukları var onlardan alım doğduğundan beri kullanıyoruz o şekilde yeni doğan pedi var içinde 👍🏻
[silindi] Pnrbrce_11 biz 5 aylıkken oto koltuğuna geçtik. İlerde mecbur alıcaksınız o yüzden 0-36kg oto koltuğu alın uzun süre işinizi görür.
Pnrbrce_11 [silindi] bir aydın oturuyor desteksiz bir şekilde canım 🙈 ama ne bileyim ya annelik içgüdüsü herhalde acır mı diye düşündüm
ayazasaf Pnrbrce_11 0 aydan başkayan oto koltukları var bende puset var ancak oto koltuğu alacağım alışması açısından
[silindi] ayazasaf Kraft spin fix plus kullanıyoruz izofixli top tether da var ve emniyet kemeri içinden geçirilebiliyor bay güvenlikli 360derece dönüyor yolu izlemesi için pencereye çeviryorum. Hafif eğimli yatış pozisyonu da var
Pnrbrce_11 ayazasaf bak onu bilmiyordum canım ben bi araştırayım ani karar verecektim sizlere sormasaydım
[silindi] Pnrbrce_11 Oturur o zaman koltukta merak etme hafif yatar pozisyona geçenleri var onlardan tercih edebilirsin. Zaten meraklı oluyorlar fıldır fıldır benim oğlan dışarıya bakmaya çalışıyor istesende yatıramazsın gibi ancak uyursa
ayazasaf [silindi] baktım şimdi baya güzelmiş kuzum sağol bende besafe cybec baktım ama kraftta çok güzel bunu alıcam :) yolu izlemeyi seviyor en azımdan çeviririm. Ters mi kullanıyorsunuz şu an ? Kraft fit 2 seti vardı oğlumun pusetini Oto koltuğu olarak o şekilde kullandık şimdiye kadar