Bebeğim 18 aylık eşim evden çalışıyor çoğu zaman da beraber bakıyoruz ama bebeğim bana gelmek istemiyor eşim masada bilgisayarda çalışıyor masanın başına gidip ağlıyor eşim kucağına alsın diye ben gidiyorum gel bana diyorum gelmiyor eee diyip arkasını dönüyor istemiyor beni. Ben dışarı çıkardığım zaman eşimi görse kıyameti koparıyor ona gitmek istiyor bende durmak istemiyor. Bu verdiğim örnekler bi kaç tane durum hep böyle genel olarak hep eşimi tercih ediyor beni asla tercih etmiyor ve istemiyor . Eşimi sevmesinde bir sorun yok ama beni neden istemiyor bunu anlamıyorum acaba benimle bağ kurmadı mı her gün ağlamaktan helak oldum lütfen bir şey söyleyin beni sevmiyor mu elimden geldiğince onunla ilgileniyorum ama neden böyle yapıyor çok zoruma gidiyor