ysmn__nn bende 33+2 de doğum yaptim kontrole gittiğimde nts de sancım çıktı 1 cm açıklık vardı şehir Hastanesi’ne gönderdiler ambulansla hemen ama hic müdahale etmediler sadece ciğer geliştirici yaptılar iki gün sonrada dogum oldu ama bebeğin kilosu iyiydi cok şükür hicbi sorun olmadı. İnşallah sizde sağlıkla kavuşursunuz kilosu iyiyse korkmayin. Bebeğim doğduğunda kaşı kirpiği hiç yoktu ayini tamamladiginda çıktı