fatihunal Kökten aldığını 15 gün hiç kıl çıkmadığı yazıyor trendyolda yorumları da baya iyi kullanan var mı
babyboy_35 fatihunal epilasyona gidiyordum ama hamilelik sonrası kaldı tabiki hormonlar başa döndü şuanlık epilatör kullanıyorum tüy dökücüler hem kötü kokuyor hemde jiletten farksız