bguldal Merhaba bebeğim 2,5 aylık ev çok sıcak olduğu için boynu çok fazla pişik oluyor, sık sık yıkıyorum ama yine de devam ediyor, ne önerirsiniz
zeysel5_6 bguldal doktorlar önermiyor ama pişik ve isilik için pudra çok iyi oluyr. Peçete ye pudra veya gül suyu dökerek silebilirsn
D_deniz bguldal her öğlen banyo ve boyun koltuk altı kasık kısmına mustela bebe yağı sürüyorum sıkıyorum hiç pişik olmuyor
eraysen bguldal arasının havalanması lazım doktorlar önermiyor ama kehribar kolye aldım ben oğluma onu taktım hem boyun etleri birbirine degmedigi için hemde arada boşluk olduğu için isilik olacak gibi oldu hemen geçti