balacey1 Anneler ara öğün olarak neler veriyorsunuz? Öğlen veya öğleden sonra.. Menü listesine ihtiyacım var 🥹
Mrvsmt2502 balacey1 meyve ve kuruyemiş veyprum ara öğün genelde öğle uykusundan önce ara öğün uyandıktan sonra koyu bi çorba içiyor
maygirl balacey1 meyve yanimda yogurt yada kefir sade meyve daha cok aciktirir cnku…yada pankek meyve yada krep meyve..
Asel_aygn balacey1 kızım sabah kahvaltısı ve akşam yemeği yiyor sadece gün içinde bende meyve kuruyemiş falan veriyorum
mematiii balacey1 kaç aylık veya yaşında mı o önemli canım ben meyve veriyorum .Mama yapıyorum irmikli meyveli veya kuruyemiş falan yoğurtlu meyve veritoeum.
Asel_aygn balacey1 benim kızım büyüdü canım 35 aylık artık taneli yiyebiliyor ama daha bebekken blenderden iyice çekip kahvaltısında pekmez tahin içine koyup öyle veriyordum tatlılarına kahvaltısına falan çekip ekleyebilirsin suanda
Asel_aygn balacey1 bebekken weefood kullanıyordum organik şimdi marketten Koska yada seyidoglu hangisi denk gelirse onu aliyorum