KaynanaYiyen Kızlar selam. Bugün kızımın kan değerlerine bakıldı da. Öğleden sonra gideceğiz doktora. B12si 1450 lerde çıkmış. Henüz iki yaşında. Böyle bir problem yaşayan oldu mu ya çok korktum
Sadece_nil KaynanaYiyen kızımın 1 yaş tahlilinde 1600 çıkmıştı. Mama kullanıyor ve çok seviyordu (sma marka). Doktorumuz önemsemedi. Maama kullanmaya bağlı, fazlası idrarla atılıyor zaten demişti. Zamanla mama miktarı azaldıkça düşmeye başladı. Tabi en doğru yorumlamayı doktorunuz yapar ama bizde durum böyleydi. Sorun çıkmaz umarım, geçmiş olsun.
vandb KaynanaYiyen benimde oğlumun 1200lerde çıktı geçen sene 1 sene oldu tam doktor önemsemedi çok bu sene hiç götürmedim tahlile. Bizi rahatsız eden durumda yok siz doktora sorduktan sonra yazarmısınız. Benim oğlum 2 bazen 3 yumurta yerdi sabahları bide çişini sürekli tutar idrarla atamadı diye düşünüyorum.
KaynanaYiyen ReisinKizi problem o ki hiçbir şey kullanmıyoruz takviye olarak. Şöyle söyliyim mama bağımlısı bildiğiniz. Pedagog eşliğinde bıraktırmaya çalışıyoruz. Hatta kendileri istedi kan diyabet falan var mı diye. Şimdi e-Nabızdan sonuca bakınca gözlerim fırladı yerinden🤦🏻♀️
ReisinKizi KaynanaYiyen o zaman bilmiyorum. Biz kullandığımızda yüksek çıkmıştı doktor takviyeyi bırakın düzelir demişti. Ama sizin ki de çok fazla yüksek değil sanırım 900 lerdeydi sınır değer.
KaynanaYiyen ReisinKizi bilemedim canım çok korktum ya. 771 görünüyor sınır. 2 katına çıkmış. Umarım bir şeyi yoktur
KaynanaYiyen vandb benim kızım da 2 yumurta yer her sabah. Bir de peynir delisi. Gidiyorum şuan bakalım umarım iyi der.
KaynanaYiyen vandb Doktor önemseecek bir şey değil dedi çok şükür. Üç ay sonra tekrar kontrole gideceğiz
ikiKudurukAnnesi KaynanaYiyen yaa benim kızın da 1078 çıktı doktor karaciğer filmi istedi ve çocuk metabolizma bölümüne yolladı korktum bende
asam KaynanaYiyen bnim kizimin her tahlilfe yuksek cikar dun kan vermistik bgun cikti sonuclar yine yuksek doktor degerin 3 4 katina ciktiginda onemseriz genelde demisti sut fazla icmesin demisti
asam asam muhtemelen seninkide eksiktir cunku benim hamilelikte butun vitamini bebek almis bnde sifirdi doktorum ole solemisti bir sene kdar igne vurulmustum