1 haftadır öğlen uykusunu sallıyorum uyuyo yatırıyorım geri kalkıyo ya valla deli olcam artık gecede zaten uyanıyo dün sabah ezanında uyudu 9 da kalktı simdi salladim geri uyandı gündüz uyuyunca en azından bende uyuyorum dinleniyorum oda uyumuş oluyo uyuduguda 1 saat zaten acaba gündü uykusunu mu bırakmak istiyor?