Kızlar merhabalar
Oğlum Eylül de 5 yaşına girmiş olacak Bana hiç bir yaramazlıgi vs yok ama sürekli benimle oynamak peşinde gecenlerde kolu kırıldı ameliyat oldu kolunda çivi vardı o yüzden tabletteydi genel anlamda sanırım ona mı alıştı bilmiyorum oyuncak almak istiyor sürekli ama nafile ertesi gün yüzüne bile bakmıyor hiç bisey yapmıyor sabah Bi kalkıyor sağda solda öylece oturuyor oyna demesem ellmez hadiboyun yapalım anne hadi gidiyorum araba konusturuyoruz biraz oynuyoruz işime geri dönüyorum öylece beni beni bekliyor arkamdan geziniyor dünyanın yapbozunu aldım vs hiç ben sunmadan ellemez gün için de nasil vakit gecirtecegimi bilmiyorum biraz k3ndi oyun kursa biseyler üretse oda yok etkinlik kitabindan birseyler yapalım diyorum 1 sayfa yapıp bırakıyor haberler için tv acıyorum bazen sesini duydugu an tvnin başında bitiyor o dönemde sanırım alisti diye düşünüyorum gerçekten bazen bunalıyorum boyama yap oyun oyna şunu yap bunu yap demek ten sizde durumlar nasil yani artık 5 yaşında ne zaman biraz oyna desem çok yoruldum dinlenmeliyjm bacağım ağrıyor sırtım ağrıdı