Kızlar merhaba, bu ikinci azı dişleri çok muz zorluyor ya da uzun sürüyor. Düzenli kesintisiz uyuyan bebeğim 1,5 aydır hem direniyor hem de gece sürekli uyanıyor. Yani bi gece uyanmasa ertesi gece mutlaka uyanıyor.Yani bu kadar uzun sürüyor mu 2. Azıların çıkması. Şuanda şişlik de göremiyorum damaklarında anlayamadım bir anda mı patlayacak.Bu arada bebeğim 21 aylık