Biz3kisiyiz_ 4 yetişkin biz olacağız liseye başlayan kızı var 6. Sınıfa başlayan oğlu var. Yaş olarakta bizden büyükler ayrıca biz gittiğimizde gerçekten çok güzel ağırladı. Senelerin tecrübesi var sonuçta bende elimden geldiğince güzel ağırlayayım istiyorum 🥰