Bebeğimin bir kaç gündür gözünde akma, çapaklanma kızarıklık vardı. Evde kaynatılmış su ile siliyordum. Dün sağlık ocağı tobrased damla yazdı. Dün damlayı kullandığımdan beri daha çok akmaya başladı. Gözünün içi kızardı. Damla gözünü mu temizlemeye başladı yada iyi mi gelmedi? Başına gelen var mı