meleklerim22 Merhaba anneler. 27 günlük bebeğim var. Gündüzleri uyumuyor hiç bi işimi yapamıyorum. Gece uykusu iyi ama. Sizin bebeklerinz bu aylarda nasıldı. Normal mi bu durum. Ancak memede uyuyo beşiğine koydugumda ağlıyo
Gizemabc meleklerim22 benim bebegim de 29 gunluk. Hemen hemen ayni durumdayiz. Bebeklerimiz cok kucuk suan bir uyku duzeni olusturmak icin erkenmis.
Defnedilan34 meleklerim22 27 günlük düzeni bu şekilde olması çok normal buyuduk ce daha da değişecek biz 2 ayligiz bi gece çok güzel uyuyo bi gece uyumuyo bazen gündüz uykusu super oluyo bazen olmuyo bazen kendi kendine uyuyo bazen kucak veya ayakta sallanmak istiyo canları nasıl isterse öyle davraniyorlar
sevgice meleklerim22 3 4 aylık olana kadar o nasıl ne zamam ve ne şekilde uyumak istiyosa izin ver zaten sürekli uyku saatleri de uyuma şekilleri de değişiyor. Sonra 4 aydan sonra bi düzen oluşturmaya çalışırsın. 😊
minnosvetontis meleklerim22 bizde 29 gunluk oldukk canim bizimde gece iykusu yok zombi gibiyim gunduzleride ben uyuyamiyorum bebegim uyuyo umarim gece gunduz ayrimini alistirirzz 😁 zmani var herseyin
Musab34 meleklerim22 evett hep memede olmak istiyor hatta emmesi bitiyor doyuyor ama yinede ağzında tutuyor memeyi.. sonra ben cekiyorum.. bazen çok bunalıyorum bunaldıgım an gece bile olsa anneme geliyorum sağolsun eşim de hep yardımcı oluyor ama annem de daha rahat oluyorum annem bakıyorum ben emziriyorım... sende çok bunaldıgında yanında biri olsun daha lohusasın bide.. insan farklı psikolojilere giriyor.
Peaceful meleklerim22 2buçuk aylık yine aynı sürekli emmek istiyorlar ve hep kucakta uyuyorlar. Ama zamanla biraz daha azalıyor emme isteği sanki
Niliyy Bizimkide öyle malesef doymadığını düşünüyorum ben sürekli emmek istediği için☹️ Ki benim sütüm az mama takviyesi yapıyorum ben arada. Gece uykularımjz güzel ama gündüz zor uyuyor güya yeni doğanlar hep uyur derler 😂
Zeynep_1 Bende ayni durumdaym 19 günlük. Gece uyku yok gündüz toplasan 3 saat uyuyor. Birde şimdi gaz sancılari eklendi meme den ayırdğım an çığlığı basıyor😢
Defnedilan34 Benimki emmiyo mama yiyo o daha büyük sıkıntı habire mama istiyo mamanın kutusu olmuş 110 lira arttırın sütleri sütünüz varken 🤣🤣🤣
minnosvetontis Defnedilan34 benimde mama seviyo geceleri alistigi icin belki sutum yetersiz anlamafim gunduz iyi fuzel emiyo gece oldugunda sutumle mememle savasiyo en son care aglamasn ac kalmasn diye mama veriyorm istahli istahli iciyo
meleklerim22 Bizim gibi çok kişi varmış. Yanlış giden biseyler yoksa sıkıntı yok. Sabredicez o zaman ☺️😘inşallah düzene girer uykular