vandb Merhabalar normalde merkez ilçede oturuyoruz ama yazlık için 1.5 saat mesafedeki başka ilçedeyiz 4.ay aşısını burdaki sağlık ocağı yaparmı yaptıran varmı bu şekilde
fatihunal vandb tanıdık bi ebe varsa yapar yada orda oturan bi tanıdığınız varsa onun bağlı olduğu sağlık ocağında yaptırabilirsiniz ben bu şekilde yaptırmıştım