Olurmuolurmu Kızlar bebişlerinizin göz muayenesi sırasında damlatılan damladan zarar göreniniz oldu mu, damla damlatıldı sonrasında şöyle oldu, geçmedi vs. gibi?
Gul-42 Olurmuolurmu bırsey olmadı hatta bızde katarakt tarzı bırsey gordu baska bır tane daha damlattı o biraz yakıyordu sonra düzeldi sarımsı bırseydı
Olurmuolurmu Mrt06 hıcbır şey olmadı henuz. Muayenedeyız su anda. Damla damlatılınca tedırgın oldum, buradan sorayım dedım. Sekız aylık
Olurmuolurmu eymenesra her doktor farklı bı ay soyluyor, net bır şey yok. Bizimki altıncı ay demişti, sekizde yaptırdık. Bazıları bır yaş bazıları başka bi ay diyor
153s34 eymenesra benm bildigim 1 yaşina kadar goz muayenesi olmasi gerekiyor. Bzde gecen hafta gttik. Goz damlasi damlatti, 30-45 dk.snra muayene etti tmamm. Baska bsey yok
Olurmuolurmu eymenesra neler yapıyolar sorusuna cevap yazmayı unutmuşum. Göz damlası samlattı. Işıkla muayene ettı. Bı de karanlık bı odada bı aletle gozlerının forosunu cektıler uzaktan. Bu kadar
Mrt06 Olurmuolurmu bu anlattıklarınız hiç birini bize yapmadılar sadece el ışığıyla gözüne tuttu o kadar
kimbumadam eymenesra hayır göz doktoruna Damla zararlı değil 3.ayda ve 1 yaşında oluyor Ve her sene kontrole gitmek gerekiyor
Olurmuolurmu eymenesra normal göz doktorundan randevu alınıyor, ama özellikle bebeklere bakan göz doktoru varsa hastanenın ona yönlendirebilirler. Yanı siz göz doktoru randevısu alın ama bebek muayenesi için oldugunu da söyleyın randevu alırken bence
Mrt06 Gul-42 bız göz doktoruna hiç gitmedik ki bu dediğimi sağlık ocağındaki doktor yaptı , normal hastanedeki çocuk doktoru da hiç bilgi vermedi sizin süreç nasıl oldu bilgi verirmisiniz
Gul-42 Mrt06 tabi veririm saglık ocagındada yapıldı evet ama cocuk doktorunuzun yonlendırmesı gerekıyordu sureç şöyle oluyor kadın dogum doktoru cocuk doktoru göz doktoru saglık ocagı
pnarrzeyn Olurmuolurmu dün bende yaptırdım kontrol 1 yaş damla damlattı ilk basta kayma var dedi snrasında baya ısıkla baktı birşey yok dedi damlalı muayene başlatıcam dedi 2 kez 5dk ara ile yaptı kızm baya ağladı uykusuda vardı doktora kzdm bir acklama yapmadan damla damlatıyosunuz dedm istemiyosan gidebilrsin dedi çıktık odadan