onemore 2 ay sonra ailece Antalyaya tatile gitmeyi planlıyoruz. Geçenlerde 2 saatlik yol gittik bebeğimle çok zorlandım, şimdi 8-10 saat nasıl gideriz diye düşünüyorum eşim arabayla gitmek istiyor ben uçakla. Siz nasıl gitmeyi tercih edersiniz?
mooomm01 onemore ben kendi arabamla giderdim gezmek çok daha zevkli oluyor her şehirde inip gezmek mükemmel
Mrt06 onemore antanyaya bende arabayla giderim daha uzun meselelere uçak öneririm hem orda olur ya dışarı gezmek istersiniz vs
onemore mooomm01 bebek olmasa haklısınız ama son zamanlar hiç yerinde durmayan bş bebeğim var gözümde çok büyüyor
onemore Mrt06 bebek olmasa olabilir ama bebekle çok zor olur diye düşünüyorum uzun yolculuk zaten sevmiyorum 😣
onemore Uykusuzhergeceeee gece çok sık uyanan bi bebek arabada nasıl olur bilmiyorum, zaten arabada ben de uyuyamam gün için perişan oluruz diye düşünüyorum
sezer2022 onemore kesinlikle uçak derim 🤗 ama erkeklerde hep, ordada araba lazım olacak kafası var (6 saat didime arabayla gittik perişan olduk, ama Kıbrıs’a uçakla gidince bebekli uçak rahatlığını yaşadım)
onemore sezer2022 zaten 4 geceliğine her şey dahil otele gideceğiz çıkıp gezme gibi bi düşüncemiz de yok
sleepnessnami onemore uçakla ki öyle de yapıcaz diğer türlüsü çok zor oto koltuğuna bağlamak zorundasınız uzun yol Allah korusun e istemiyor durmuyor vs vs o yüzden aklı kesene kadar mümkünse uçak