Arkadaşlar kızım 2 yaşında ve yeni 6 haftalık hamile.oldugumu öğrendim hepsini geçtim ben 1 aydır ilaç kullanıyorum diş dolgusu diş iltahap.ilaclari alerji ilacı soğuk algınlığı bunlar hamileyken kullanımı yasak ilaçlar ama ben hamile olduğumu bilmiyorum dün😔bı kaç saat oldu öğreneli birazdan Dr gidicem gitmeden önce yazmak istedim bişey olmaz değilmi ve habersiz oldu bebek ben suanlik düşünmüyordum korunarak olan birşey sağlıklı olsunda şuan önemli değil hicbisey çok kötüyüm vicdan azabı çekiyorum neden erken fark etmedim😔