Benim bebeğim çok huzursuz bir bebek 8 bucuk aylık olduk herhangi bir dişi yok sürekli mızmız . Almaya da korkuyorum biraz panikli bir anneyim boğazını sıkar uyurken diye çünkü çok dönerek uyuyor. Sertifikalara da güvenmiyorum sahte sertifika basmak çok kolay çünkü fotokopi çekip de. Öneriniz varmı kesin orjinal olduğuna güvendiğiniz