biricik2602 Adetim bitti on gün oldu hala pembe ve beyaz akıntılar oluyor Gebelik belirtisi olabilir mi yoksa başka sebeplerde var mı yardımcı olur musunuz 🌹
BozukYol Merhaba gebelik oldu mu ? Bende şuan aynı durum var 10 gün oldu iki defa çok az kanlı akıntı oldu