aysebb haptan memnun musunuz kullanırken ek bi korunma yöntemi kullanıyor musunuz yoksa rahatça içe gelebilir mi yani koruyuculuğu nasıl acaba bende 40ım çıkınca başlıycam ama adeti beklemeden başlıycam çünkü adet görmeyebilirim yani 1 seneye kadar normal diyorlar ya o yüzden diyorum direk başlayınca koruyucu olurmu