Anneler merhaba
Oğlum 3 ay 3 günlük başımızı yeni yeni tutmaya başladık tutamıyor diye iki ay on günlükken doktora götürdüm gevşek bebek diye bir şey okumuştum hoca beni biraz korkuttu sonra yüzde doksan düşünmüyorum ddi kan aldı kaslarına baktı oğlumun kan temiz çıktı çok şükür bir ay takip dedi ben her gün tummy time yaptırıyorum yastık destekli kaldırıyor şimdilerde az az desteksiz de kaldırıyor kucagımdayken anlamıyorum omuzumda bir seu dikkatini çekerse horoz gibi dikiliyor onun dışında yatmak istiyor bide şimdi el yeme çıktı el yiyecem diye yapmıyor korkuyorum sonra bası sağa düşüyor yarın ortopediye götürcem düzelir mi başka bir doktor da kafasını tutuyor dedi sizde durumlar nasıl yada nasıldı