Aşırı etkiliyor yaklaşık bir ay olacak neredeyse okadar iştahlı bebeğiemmeyi bile reddetti bırakın ek gıdayı kendimi perişan ettim. Üst dişleri çıkarıyor biri çıktı diğeri çıkmak üzere çok zormuş gerçekten uyku falan kalmamıştı biraz düzeldi iştahı en azından emiyor ama eskisi kadar iştahı yok . Ek gidada çok yavasiz malesef dişler çok etkiledi zaten emen bebek uzaktı dahada uzaklasti 🥺